2017: akvizice a zlepšování, 2018: vzdělávací akademie
Celý letošní rok se pro P4L, s.r.o. nesl v duchu akvizic a zlepšování servisu pro naše klienty. V předchozím článku jsem blíže hovořil o tom, že nyní dokážeme nemovitosti nejen financovat, ale i vyhledat, prodat, oddlužit či pronajmout. Nastavovali jsme a nastavujeme ideální spolupráci mezi finančními poradci a realitními makléři, aby byl celý proces rychlý a hladký a pro klienta co nejpohodlnější. V tomto ohledu nám moc pomáhá i naše servisní společnost Broker Trust, a.s.
Pracujeme na vzdělávání stávajících i nových poradců jak v rovině právní, tedy legislativy, tak v rovině obchodní. Nastavujeme ucelený a jednotný model fungování poboček, kdy jasně víme, jaký obrat má mít pobočka, aby byla životaschopná a v daném regionu se jí co nejlépe dařilo. Základem je jeden manažer, zkušený realitní makléř, obchodní asistent či asistentka zajišťující běžný chod pobočky a tým 3-6 finančních poradců a 2-4 realitních makléřů. Počet poradců ani makléřů není samozřejmě nijak omezen.
Vzdělávací akademie nejen pro naše lidi
V roce 2018 plánujeme spustit novou vzdělávací akademii, které se budou moci účastnit i lidé mimo naši společnost. V prvním kvartále chceme spustit realitní inzertní server pro realitní makléře, který má i za cíl podporovat finanční poradce leadovými kontakty.
Během prvních třech měsíců roku 2018 plánujeme otevřít další 3 nové pobočky díky započatým akvizicím v tomto roce. I nadále budeme pracovat na zlepšování servisu pro klienty a na vylepšování prostředí pro naše spolupracovníky.
Čeká nás všechny spousta práce, takže dost řečí, pojďme s koncem roku nabrat potřebnou energii, ne kila 🙂 a s chutí do toho.